sâmbătă, 7 septembrie 2013

"Secrete arzătoare" ep. VI

Elizabeth Bathory 
 Fără-ndoială, Didina e o femeie frumoasă. Nu-şi arată vârsta, iar machiajul şi zâmbetul ca o mască rareori mişcată îi accentuează sex-appeal-ul. Ea ştie bine care dintre poziţii atrage mai mult, aşa că adopta mai mereu atitudinea cea mai potrivită pentru a atrage : cu fiecare privire, cu fiecare mişcare a muşchilor feţei şi cu fiecare zâmbet atent studiat, Didina vorbeşte elocvent : "sunt disponibilă şi n-am limite". Vocea de altistă, cristalină când e controlată cu grijă, este o altă armă cu care să-şi simuleze inocenţa, să atragă. Undeva în urmă, doar accidental sau în momentele de relaxare, vocea ei trădează dispreţul, superioritatea arogantă şi lipsa de scrupule dacă i se pune ceva în cale. Rar şi absolut întâmplător, Didina râde cu râsul său natural, cel pe care nu şi-l preface şi nici nu şi-l controlează. Doar atunci, râsul ei e dogit, trădând o vulgaritate bine disimulată. E o persoană mobilă (altfel cum ar putea atrage atenţia ?), iubitoare de dans şi mişcări lascive, dar nu le foloseşte decât dacă e cazul ; nici o mişcare nu trebuie să fie la voia întâmplării şi sub nici un motiv nu trebuie să trădeze adevărata sa personalitate sau propensiunea sa pentru acea stranie promiscuitate care o domină.

Orgolioasă, Didina n-are demnitate ; a avut cândva, dar de când trăieşte voluptatea umilinţei permanente, demnitatea şi mândria au fost repede înlocuite cu obedienţa simulată şi cu un soi de falsă modestie exacerbată. Cândva era o femeie obişnuită, drăguţă şi relativ liniştită, educată şi în banca ei. Frustrările erau prezente, dar n-o marcau evident, iar Didina nu ieşea în evidenţă cu nimic. Apoi a urmat "eliberarea" din chingile căsătoriei, iar blonda a decis că trebuie să devină... Schimbarea ei a fost treptată ; de la o femeie normală şi atractivă, Didina a trecut la cea pe care o vedem azi, o păpuşă frumos lucrată, dar o himeră la urma urmei, dispusă să accepte orice exces sexual al celor care-i plătesc masa la restaurant sau îi fac un "cadou", oricât de mic. N-a ştiut ce-i umilinţa, dar după ce a gustat din cupa ei, nu s-a mai putut opri până ce n-a terminat-o. Pentru a fi în companii "selecte", Didina a înţeles că e mai uşor să-şi pună corpul la bătaie. Frustrările proprii o ajutau să fie, dacă nu "exotică", măcar puţin obişnuită prin modul în care înţelegea să-şi satisfacă partenerii, iar sexul discret ascuns faţă de soţiile partenerilor săi, iată, îi asigurau o anumită permanenţă în mediul pe care ea îl considera elevat. În realitate, mediul respectiv era unul absolut banal, compus din oameni ce nu ieşeau în evidenţă prin nimic special, dar pentru Didina reprezentau idealul de viaţă socială vizibilă. Că bărbaţii grupului au pasat-o neintenţionat de la unul la altul şi că ea le satisfăcea pe rând şi aleator poftele carnale, asta n-o mai deranja defel ; descoperise "reţeta" pentru a fi "cineva" în societatea aleasă, iar asta n-o împiedica deloc să se manifeste şi în afara acestui cerc relaţional în acelaşi mod. Vrând să devină "cineva", fără să-şi dea seama, blonda reuşise să devină… "ceva".

Ieşirea la restaurant, de preferat unul foarte bun, pare să fie pentru Didina suprema dovadă de apreciere. Frecvenţa cu care îşi face simţită prezenţa în restaurante, uneori cu aceiaşi parteneri cu care a mai ieşit, alteori cu alţii, este notabilă şi reprezintă preţul pe care cel dornic de descărcare sexuală îl plăteşte. În felul acesta şi nu doar în acest fel, el ştie că poate să pretindă absolut orice, ca blonda nu-l va refuza. Dar nu doar restaurantele sunt atractive pentru ea. Cei care nu se pot afişa cu ea în cârciumile mult frecventate, vor prefera s-o ducă în localuri mai izolate, eventual cu camere de închiriat (fireşte, pentru scurt timp) unde nu există riscul unei întâlniri accidentale cu prieteni sau colegi ai "clienţilor" de circumstanţă ; astfel ei nu vor risca să se compromită. Dacă ieşirile nu sunt posibile, Didina va accepta orice în schimbul prestaţiei sale, fie că e vorba despre o lenjerie nu foarte fină, dar măcar ieftină, fie că descărcarea de obsesional este plătită altfel: cu bani.

În acest fel, conectată simultan la viaţa sa pervertită şi la cea de pe internet, dama e într-o permanentă agitaţie. Ca într-un slalom uriaş, ea ocoleşte jaloane, creează iluzii şi manipulează relativ inteligent. Internetul este pentru ea cel mai bun aliat pentru a dovedi oricui unde a fost şi ce a făcut, dar totul este doar o înşelătorie. Sub protecţia aparenţei, Didina îşi vede de activităţile ei, iar partenerii sunt în mod organizat programaţi. Persoană atentă, deşi superficială, femeia nu pierde din vedere nici un detaliu menit să-i construiască imaginea dorită. Dependentă de poze, ea le va etala fără nici o reţinere şi fără măsură, dar deloc întâmplător. Accesul le ele va fi mereu atent selecţionat, în funcţie de imaginea pe care vrea să şi-o facă într-o parte sau alta ; restul vor fi ascunse cu grijă, eludate cu dibăcie unui ochi mai atent. În acest fel simplu, Didina poate să pară că e tot ce vrea ea, în funcţie de potenţialul partener ; într-o parte va fi o doamnă, în alta va fi o perversă sau în alta – o nefericită sau o inocentă.



Frumoasa blondă nu e deloc o rafinată. Va prefera podoabe sclipitoare şi stridente, dar lipsite de valoare, unor bijuterii fine, de clasă și, ca toate giuvaerurile – discrete şi elegante. Hainele sale îi oferă acea imagine pe care mereu o caută. Ieftine sau nu, dar şocante prin evidenţierea formelor, hainele sunt accesorii importante în arsenalul său seductiv. Bluze larg decoltate, fuste scurte sau rochii ce par neterminate, toate vorbesc pe aceeaşi tonalitate, toate arată fără ascunzişuri disponibilitatea Didinei de a atrage sexul opus. Atracţia aceasta, firească altor femei singure (dacă ea se poate spune că e singură) nu e canalizată spre o relaţie stabilă, de durată şi exclusivă, ci spre acea relaţie care să-i permită să se ofere şi altora pentru a avea parte de atât de râvnita defulare sexuală ieşită din normal.





Această producţie literară se află sub protecţia dreptului de proprietate intelectuală.


Orice asemănare cu persoane sau fapte reale este întâmplătoare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu